Daisypath Anniversary tickers

Thursday, September 24, 2009

Kecoh...

Dari jauh aku nampak pak long dah tunggu kat depan pintu ..."tak bagitau paklong ye" ayat pertama paklong bler aku salam tangan paklong ..aku senyum jer ...sambil tu paklong belek tangan aku carik cincin tanda dari dier..kat dalam auntie n uncle dah tersengih jer dari jauh ...keje derang la ni ..x sangka plak aku sampai mcm tu skali reaksi kaum kerabat aku ..hehe...ape lagi.. kene interview la ngan keluarga paklong aku plak..mcm beser masing2 tanyer lagi bler la tarikh tunangnyer plak ..kalo bley derang nak cepat ..abah dh pening dgr advise dari paklong plak ..yg kelakanya paklong siap cakap lagi dier raser lega bler dgr anak buahnya dah dirisik orang ...kalo tak sibuk dier duk pening nak kenalkan anak2 buahnyer ni ngan siapa..kadang2 paklong aku ni aku tgk risonyer lebih dari ayah ngan mama aku ...

Malamnyer rayer umah kak lib ..time kak lib plak interview aku ..langsung kene repeat lagi story ..hehe..mungkin aku kene rakam n play recorder jer ..haha..tp rasernyer lepas ni dh takder saper kut ..berita ttg aku dirisik dah sampai ke telinga sumer org2 penting dlm keluarga aku ..Alhamdulillah ..sumernyer gembira dgn berita tu ..itu yg penting bagi aku skang ...

Abang rasid aku sempat lagi nak kenalkan angah ngan kawan dier..kelaka..everitime jumper abg rasid ni dah raser macam jumper agent mencari jodoh ..

Dalam maser terdekat ni ..InsyaAllah famili aku akan beraya ke Johor plak ..rumah saper lagi ..rumah dier laa..niatnyer nak merisik blah saner plak ..get ready ye awak ..

budak kl
23.09.2009

No comments:

Post a Comment