Daisypath Anniversary tickers

Sunday, September 27, 2009

beraya di teluk dan ...

pada raya ke3(22/09/09) hai tu keluarga aku ngan mak dhe pi ker teluk beraya kat rumah dia.. pada aku ni lah masa yg sesuai tuk org tua kami berkenalan... ambil kesempatan bulan syawal katakan.. tapi benornya ada yg lagi penting.... hehehe... antor cincin tanda. masa perjalann tu mcm2 lah aku pikir.. takut ini lah .. itu lah... tapi hakikatnya tak ader aper yg pelik pun berlaku.. ok jer.

masa kat umah dia aku dah tak pikir apa dah.... yg aku mintak harap2 tak ader aper yg tak diingini ber laku jer.... sampaikan ayah dia tanya ok ker tak.... hehehe.... entah2 dia perasan kot aper yg aku pikir masa tu.

sebelum balik tu... mak aku ni bagi lah duit raya kat budak2 yg ada kat situ.. aku pun tak sangka ramai plak budak masa tu... nasib baik lah mak aku dah standby awal duit raya tu kalu x kira bagi pukal jer lah... kang pandai2 dorang mbahagi.

budak jb

No comments:

Post a Comment