Daisypath Anniversary tickers

Monday, October 11, 2010

Card siap ! Deko for hantaran on the go...and sponsorship comes my way ...

Yes..keje tampal menampal inlet kad pada kad sudah siap! mekacih Yana, Alang & Sis Noli for help me out ...now it's time to finalize the guest list ...keje hanta menghantar will be done after my Nikah registration complete...

Oh ya...my wedding camp has started. Starting from last weekend , orang kuat for my wedding sudah berkampung di rumah saye di TPG ...

On Saturday, we off to Nilai again sebab white tray saye tak cukup lagi 2 and dah puas cari di KL tapi takde seperti yang dikehendaki ...boleh kan ..pergi ke Nilai semata-mata nak tray yang same ...hehe...then Mama beli hook sebab Mama teringin sangat nak hook yang same macam I beli as cenderahati untuk keluarga encek tunang ...tapi Mama punye hook of coz lagi besar la kan ....

After lunch terus balik rumah ...and we started working out membuat bunga dip for my hantaran ...since kami buat untuk encek tunang jugak so bunga dip yang perlu di buat sangat byk ....it's fun coz i had the chance to learn how to do bunga dip ...and surprisingly i enjoy do it ...mula-mula memang kekok..tapi lame-lame okay ...one thing i'm a bit upset sebab warna bunga dip yang I pilih tak nampak menyerlah bile letak pada barang hantaran ...so this week, i've got to find right color ....al-maklum la first time buat and pilih color for bunga dip and i do not know how the bunga gonna turn out ....

For your info, dip color has two type. One with pearl series and the other one yang basic color. Last time I beli yang pearl series punya ...and the color very slow...its look like color glass ...not like what i've imagine how it's gonna turn out to be ...color die tak pekat sangat ...mesti tak paham kan ape I cakap ..nanti la ..I amek gamba then post it here next week k ...

Last week jugak, i received two good news ... my kezen Madina and Kak Nina are planning to follow me bertandang ke JB nanti ...i'm surprise and happy ...then Sis Noli pun ade bagi tau jugak Abang Farid will follow to bring Mak Lang and famili ...dah 3 kete ni .....hehee...still waiting sape lagi will be on the list untuk turun ke JB nanti ....the more the merrier ..btol tak awak ? =)

Second good news i've got sponsorship for my dulang hantaran .. Alhamdulillah ... Cik Era will give manisan .. Kak Nina will sponsor buah-buahan ... and Abang Farid will sponsor sirih junjung ....mekacih sume !! ade lagi satu dulang ni ...ade sape-sape lagi nak sponsor tak ?? =p

No comments:

Post a Comment