Daisypath Anniversary tickers

Thursday, September 23, 2010

Almost Done!

All the procedures for Nikah is almost done...

Now..i'm one step closer to complete all checklist need to be done...like i've mentioned before i'll settle some of it during raya kan ...Alhamdulillah ..plan berjalan dengan lancar...but i'll story in details step by step once it is complete okay...yang penting I already booked Tok Kadhi punye time untuk submit borang2 yang diperlukan and also all saksi for the submission...I even pergi rumah Tok Kadhi and ask him which details i'm not sure to fill up with one by one..sangat bersabar betul Tok Kadhi tu kan ..heheee..

My HIV test done today! Macam mimpi sebab dalam sekelip mata je dah siap ...hehee ..tipu la tu kan ...what i mean it only takes about 15 mins camtu to complete....

I've done my HIV test at Klinik Kesihatan Pantai. Luckily my cousin's wife was working there and of course it is so near to my office la kan. So time raya hari tu she brought all the forms required and passed it to me. Then, I passed back to her once I came back to the office for her to arrange the appointment with doctor.

So, today is the day @ 2.30 we meet up and she straight away brought me to the clinic and do the test. Tak ramai orang pun time tu. She said her clinic only accomodate about 10 HIV test a day. Once i've done the test , she brought the form to the doctor and tadaaa!...it's done! Tak payah jumpe doktor pun. Hehee...padahal i punya la risau if tetibe doktor will do some kind of interview ke...rupa-rupanya tak payah pun. Alhamdulillah..selamat...fees?? No fees being charged.

Hantaran??

Kami sempat pergi Nilai 3 last Friday. Mentang-mentang cuti panjang kan . Macam biasa la ..from one store to another looking for something worth to buy and seperti diidam-idamkan ..hehee...Akhirnya kami sampai kat kedai Buy 1 Free 1..

Sebenarnya, I sker white tray for my hantaran and it is so expensive. Roughly dalam RM30 each. Tak mampu guwe...but the last store i masuk they were done some kind of opening promotion. Almost semua barang-barang dalam kedai tu buy 1 free 1 including the white tray which i can get about RM20 each...yeay! A price which I agreed to pay for. Even encek tunang punye pun i beli white jugak but lain design. Cume ade skit tak sempurna like cat pada kayu or besi tray dah sedikit tertanggal ...but they are so kind to spray them back. Sebab I borong banyak kut ...about 14 tray altogether. I know i should buy 16 la kan sebab 7 balas 9 tapi i overlook that ...dah tersalah kira...adoiii...so terpaksa la cari kat KL lagi 2 tray tu and sure mahal punya la...dah rezekinya macam tu ..I terima je ...heee...Besides all those trays..i beli uncang telur, tempat bunga telur and bunga manggar yg dah siap ..tinggal nak cucuk je...

After Nilai 3, we off to Shah Alam looking for bahan-bahan untuk buat bunga dip ..name kedai tak ingat la ..tapi dia dekat ngan mydin ..my kezen memang selalu beli barang-barang untuk deko hantaran ngan dia....so its decided my bunga dip would be blue+silver and his would be purple+green...tak saba rasanye nak tengok bunga dip tu siap....

P/s: Photography ada masalah skit ..will story later...dah ngantuk ni

2 comments:

  1. hi!
    sy perasan awk amek wazira collection utk couture. dia ok kah? mahal sgt tak?

    kalau rajin visit me too.. ok? :)
    good luck!

    ReplyDelete
  2. So far okay...about mahal atau tidak i'm not sure...its subject to individu ...tapi rasenye mahal kut ..hehee

    ReplyDelete